Opa in het ziekenhuis..... stress dus!

Hallo iedereen!

Zoals de meeste mensendenk ik al weten ligt vanaf woensdag onze opa weer in het ziekenhuis. Inmiddels is hij weer van de IC af. Daarnet had hij 39.4 koorts en zit er dusergens waarschijnlijkinfectie. Opa krijgt een anti biotica kuur, maar vanwege hartproblemen weet men niet hoe dat gaat lopen.

Dus hoe verlopen de volgende dagen?

Kunnen we nog wel op reis?

De aankomende dagen zijn voor mij stress vol.

Daarnaast dinsdag nog een toets kindergeneeskunde.

Ik weet niet in hoeverre ik dingen onthou die ik nu leer, m'n hoofd staat ergens anders naar.

Maar goed, een toets en een reis kun je gelukkig opnieuw/ over doen!

Groetjes van Janine

Reacties

Reacties

marjan

Heel veel sterkte Janine! ik hoop dat er snel beter nieuws over jullie opa komt. Tot dinsdag.

Jan

Hey Janine
Erg veel sterkte toe gewenst en hopelijk komt het allemaal snel weer goed....

Nathalie, Claus en Lucas

Heel veel sterkte met opa! Kijk maar even of jullie 13 februari nog op Claus z'n verjaardag willen komen....ik kan me voorstellen dat je hoofd daar misschien niet helemaal naar staat....

Edith

Meid heel veel sterkte!!!!!! Edith

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!