Nieuwe reis: werkvakantie met school naar Estland.

Hallo,

Zaterdag 13 maart gaat Leen met Martin en Martin voor 16 dagen naar Cuba. Ik ga van 13 maart t/m vrijdag 19 maart op werkvakantie in Estland. De eerste nacht verblijven we in de hoofdstad Tallinn, om vervolgens de volgende dag af te reizen naar een instelling in Narva-Joesuu. In deze instelling wonen verstandelijk gehandicapten, alcoholverslaafden, dementen, mensen met een psychiatrische aandoening en mensen met een IBS. We zijn totaal met 7 personen; 5 leerlingen, 1 lerares en 1 tolk. We gaan aan de slag met cliënten waarvan medewerkers niet meer weten hoe ze er nou mee om kunnen gaan. De meeste medewerkers zijn niet geschoold. Aan het eind van de week geven we een presentatie. Hopelijk kunnen we dan op deze manier handvaten bieden aan het personeel daar, zodat zij weer verder kunnen! Het lijkt mij een ontzettend gave leerervaring! Ook probeer ik deze weblog bij te houden!

Groetjes van Janine

Reacties

Reacties

miranda

he nine,

Hou me wel ff op de hoogte heh. Anders vergeet ik straks die katten eten te geven. Ik ben zoals je weet nogal vergeetachtig!!!!!

PA&MA

Veel succes in Estland,
deze reis zal best wel emotioneel zijn.
Wij volgen je weer op deze site.

Groetjes van ons.

wally

Heel veel succes in Estland,Leuk voor je,zo kom je nog eens ergens.
groetjes

Jan

Hey Collega

Ik wens je een fijne gezellige maar vooral leerzame reis toe.

Groeten,

Ton/Fya Udo

We gaan je een hele leerzame reis toe wensen. Je zal veel indrukken krijgen en ik denk ook schokkende momenten zien. Zorg in deze landen is niet zo goed geregeld als in Nederland. Groeten en veel plezier van ons beiden. Voor Leen veel plezier op Cuba. 1 doosje Havana orginale graag ??? Ton
Ton en Fija

Anneke Taffijn

Hey Janine,

Ik wens je een hele gezellige en leerzame week toe.
Een goede reis, en geniet er ook een beetje van.
Wens Leendert ook een prettige vakantie.

Groetjes Anneke en de mannen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!