Dag 10; Wederom The Hollywood Studio's.
Hai hai
Vandaag nog maar een keer naar de Studio's geweest, ook omdat we daar een paar attracties nog niet gedaan hadden. Frans wilde op de foto met een auto.



Dit is dus het laatste berichtje vanuit de States, morgen gaan we weer een lange reis richting Nederland tegemoet. Dus:

Bye Bye! We verwachten wel een ontvangstcomité op Schiphol. Ter informatie:
we landen ongeveer om 11.20 en het vliegtuig komt vanaf Memphis.
Reacties
Reacties
Hello,Hello
Weer mooie foto's en een heerlijk zonnetje,jullie hebben wel genoten,een goede reis terug, en haal alle winteratribute maar weer te voorschijn.
Bey,Bey
Lekker verslag van een relaxte reis! Jammer dat het er al weer op zit. Een fijne thuisreis gewenst en voor straks: Welkom terug!
Welkom thuis, we hebben jullie verslagen en foto's erg leuk gevonden!!
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}