Dag 10; Wederom The Hollywood Studio's.

Hai hai

Vandaag nog maar een keer naar de Studio's geweest, ook omdat we daar een paar attracties nog niet gedaan hadden. Frans wilde op de foto met een auto.

Hierna fast-passen gehaald voor de Tower of Terror en zijn we doorgelopen naar de Aerosmith rock en rollercoaster. Helemaal gaaf weer!
Verder zijn we naar de auto stunt show geweest, die hadden we de vorige keer niet gezien. Dit was ook erg leuk, voor mij herkenbaar want in Parijs hebben ze ook deze show. Sterker nog, Parijs was eerder met deze show. Maar deze show was net ff wat spectaculairder.
Daarna de Tower of Terror in geweest. Natuurlijk ook weer super vet! Hierna naar de auto gelopen, wat gegeten en richting het hotel gegaan. Hier hebben we alvast een deel van onze koffer gepakt, kunnen we langer uitslapen morgen.

Dit is dus het laatste berichtje vanuit de States, morgen gaan we weer een lange reis richting Nederland tegemoet. Dus:

Vaarwel U.S.A! Deze foto is genomen bij It's a small world!

Bye Bye! We verwachten wel een ontvangstcomité op Schiphol. Ter informatie:
we landen ongeveer om 11.20 en het vliegtuig komt vanaf Memphis.

PA&MA

Hello,Hello

Weer mooie foto's en een heerlijk zonnetje,jullie hebben wel genoten,een goede reis terug, en haal alle winteratribute maar weer te voorschijn.

Bey,Bey

Teleton

Lekker verslag van een relaxte reis! Jammer dat het er al weer op zit. Een fijne thuisreis gewenst en voor straks: Welkom terug!

Rob en Hannie

Welkom thuis, we hebben jullie verslagen en foto's erg leuk gevonden!!