Rome!

Leen en ik stappen 26 augustus 's morgens vroeg op het vliegtuig in Rotterdam om naar Rome te vliegen. Hier verblijven we tot zondag, 's avonds gaan we weer naar huis. Ja, ja, jullie lezen het goed, alleen Leen en ik! Ik zie ons al kibbelend op het vliegveld in Rome staan!

Vanaf het vliegveld moeten we zelf de reis verzorgen naar het hotel. Nu is dit maar 32 km ofzo, maar ik laat me dus echt niet door de taxi brengen! Nee, gewoon met het openbaar vervoer!

Samen de Trevi fontein bekijken en het colosseum!

De stad van de Romantiek dus ik ben erg benieuwd!

Groetjes van Janine, en Leen natuurlijk!

Reacties

Reacties

PA&MA EN FRANS

Hoi Janine en Leendert.

Leuk om weer een reisje te maken,Rome Pa wil daar ook nog een keer naar terug, dus misschien verrast hij mij wel een keertje.
Doe de groeten aan de Paus en neem een hollands bloemetje voor hem mee, bedankt voor die bloemen.

Geniet ervan en de groetjes van ons.

Wally

Wat leuk dat jullie naar Rome gaan,en dan lekker met z'n tweeen,geniet er maar heerlijk van en ik hoor het verder wel van jullie.
Prettige Vakantie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!