Dag 2, Magic Kingdom: Walt Disney World

Hello, zoals ze hier zeggen :), of good day...

Heerlijk geslapen vannacht. Toch nog een paar keer wakker geweest. En dan ga je naar het toilet... schrik je van jezelf! Aan de deur zit een grote spiegel dus ik dacht dat er een vreemde stond! Dat was schrikken...... Had mijn bril niet op hahaha

Na een heerlijke douche (gisteren alleen pyjama gezocht in de koffer en daarna gelijk gaan slapen) zijn we gaan ontbijten. Het brood is zouter dan in Nederland. Niet echt lekker. Dan maar een bagel. Dat is beter maar geef mij maar een beschuitje.... Tijdens het ontbijt maar eens besloten wat we gingen doen. Walt Disney World zei Frans en ik vond dat natuurlijk goed.

Hupla de auto in, Tom Tom aan, en gaan! Echt relaxed om zo te rijden. We rijden met een Chrysler Sebring cabrio. Het dak laten me maar dicht, het is nog frisjes. Binnen een kwartier rijden we de parkeerplaats op. We stappen in een treintje die ons vervolgens afzet waar we kunnen kiezen of we per boot of per tram (de monorail) naar de hoofdingang van het park gaan.

Het is nog niet druk en we kunnen al wat attracties doen zonder dat wehoeven tewachten. Rond een uur of 13.00 horen we muziek voor het kasteel, daar was het een gezellige boel. Dansen en swingen met Minie, Mickey en de rest.

Demensen zijn ontzettend aardig. Frans oppert dat ze daar vast en zeker een cursus in gehad hebben... :) We horen regelmatig de vraag waar we vandaan komen.

Na nog wat attracties gaan we even wat drinken. Nog geen Nederlander gezien maar dan zwaait er iemand naar je. En jawel, kom je je overbuurtjes tegen. Ik wist dat ze gingen maar dat we elkaar ook tegen zouden komen...... Even gezellig gekletst en daarna weer onze eigen kant op gegaan.

Nog wat attracties en dan naar het vuurwerk kijken. Dit was in 1 woord: GEWELDIG!!!

Toen weer terug richting de auto, wat ook weer een attractie opzich was want dat duurt ook een half uur. Nog wat drinken gekocht en naar het hotel gegaan. Een leuke maar vermoeiende dag!

O ja... het weer..... 's ochtends is het nog fris maar later op de dag wordt het warmer. Toen de zon even goed doorbrak stond ik al lekker in mijn t-shirt. Frans houdt het liefst nog zijn winterjas aan hahaha....

Bye bye

PA EN MA

Hoi Janine en Frans.

Leuk gedaan, zo blijven we goed op de hoogte van jullie belevenissen, geniet ervan, we kijken uit naar jullie volgende verslag.

Groetjes.

Teleton

Zo, jullie hebben wel gelijk de Mouse bij de oren gepakt......Een lekkere lange dag gemaakt, we zijn benieuwd naar de vervolgverhalen!

Brigitte

Hoi Frans en Janine
Heel veel plezier in " God Bless America "
Doe je de groeten aan Obama?
Groetjes Nick Brigitte & Kids

Janneke

He Family,
ik geniet van jullie verslag en foto. Veel plezier en pas goed op elkaar.

Lieve gr. (tante) Janneke

Ton en Fija

leuk om jullie verslag te kunnen volgen
doei Fija

Piet en ria schrama

wat ontzettend leuk dat wij dit verslag via jullie ouders kunnen lezen. Wij zijn er zelf twee keer geweest dus alles is herkenbaar. Have fun. Groetjes Piet en Ria Schrama