Dag 4; Universal Studio's

Hi Folks,

Dag 4 alweer, time flies when you're having fun! Het was druk vanmorgen bij het ontbijt in het hotel. We besloten maar om te gaan ontbijten bij Denny's aan de overkant. Een echt Amerikaans ontbijt dus. Vandaag naar de Universal Studio's geweest. Bij de kassa kochten we een expressed card naast onze entreekaart. Dit is een soort Fast-pass alleen hier heeft bijna elke attractie een aparte ingang voor deze kaarthouders.

Na een paar attracties kwam Simpsons the ride. Erg leuk maar ik kan daar niet echt tegen. Dat was een stimulated gebeuren. Dus je zit wel in een karretje en je beweegt, en de rest zie je op een scherm. Inmiddels was de zon heerlijk gaan schijnen!

Hierna naar de Jawz-attractie gegaan. We hoefden dus niet in de rij van 45 minuten te staan maar konden zo doorlopen. Echt relaxed!! Dit was erg leuk! Daarna ff wat gedronken en gegeten en van de zon genoten. Er was een leuke show met de personages uit de flim Beetlejuice. Dit was een muzikaal spektakel waar we erg om moesten lachen en swingen.

Verder vonden we The Mummy erg gaaf. Dit was een erg leuke achtbaan. Daarna verder gelopen naar het park: Islands of Adventure. Dit was ook een leuk park. Frans in nog in Spiderman the ride geweest, ik niet want dit was weer net zoiets als Simpsons. In dit park konden leuke foto's gemaakt worden.

Daarna richting de auto gelopen en terug gereden naar het hotel, waar om de hoek een McDonald's zit. Eindelijk wat Hollands zegt Frans. Uhmmm volgens mij komt de McDonald's uit de states

Laughing
Hierna naar de kamer gegaan, dit blogje even tikken en wat relaxen voor de buis.