Dag 5; Disney's Hollywood Studio's

Hello!

Weer een stralende dag vandaag! Blauwe lucht en de zon, wat wil je nog meer! Eerst maar eens geprobeerd hoe we van de auto een cabrio konden maken, dus pa: hier is de foto:

Daarna naar de Hollywood Studio's gereden. Nou, we waren niet de enige maar dat maakte niet echt uit. We hebben toch bijna alles kunnen doen. Hier wat foto's.

Dit vind ik toch wel de vetste attractie van de Studio's. Jo, je moet het toch ooit een keer proberen hoor! En Marcel, je had helemaal gelijk, bovenin rij je nog een klein stukje met de lift!
Tevens staat er hier een miniatuurversie van het kasteel in Parijs

Na de laatse show; Fantasmic, zijn we in de auto gestapt en richting het hotel gereden. Ondertussen nog wat gegeten. Morgen doen we rustig aan, het is namelijk President's day. De meeste Amerikanen zijn vrij, inclusief de kinderen. Dus waarschijnlijk stappen we de auto in om naar een paar plaatjes te rijden.

Groetjes!

PA&MA

Hello kids
Wat gaaf die cabrio, en Frans wil jij nu thuis nog in je AUDI rijden.
Heerlijk om te zien dat jullie zo genieten,kijk weer uit naar jullie volgende foto's en verhaal.

Groeten vanuit een wit Westland.

mart miranda en de kids

hoi hoi
wat super ziet het er uit geniet er maar van en zeker van het mooie weer hier is het koud heel veel groetjes van de heenweg club

Nathalie

Leuk, dat jullie het zo naar je zin hebben. Ik krijg gelijk zin om weer eens in een achtbaan te stappen. Je hebt zaterdag weer wat gemist hoor! Jo had je nog gesmst begreep ik.....

marcel & moniek

Goodmorning America,

Wat een reis, joh! Via Detroit naar Orlando.
En rustig begonnen met 4 parken. Jullie zijn nu waarschijnlijk half dood.
Vinden jullie de parken beter dan in Parijs?
Leuk he, als ze bij Shamu een klauwtje vis naar binnen kiepen. Was het ook spannend toen de orka voor het eerst het water uit kwam?
Hoe vonden jullie de reacties van die amerikanen toen ze uit de tower of terror kwamen? De meesten zien groen en geel.
Veel plezier en goed weer. Hier mis je niets. Alleen kou en glibber.

The balls
M&M

Edith

Ha Janine en broer.
Super leuk om jullie te volgen!!!!
Zijn jullie niet helemaal verrot van 4 parken??
Heel veel plezier nog en laat nog wat in de winkels liggen voor als ikke in juli ga!!!!!!!
HIHIHIHI Edith.

Riet en Niek

Hoi Janine en Frans.

Wat ziet die Reismee site er geweldig leuk uit.
Foto's en verhalen, je kan er van alles op kwijt.
Jullie maken er op een prachtige manier gebruik van.
Nog mooie dagen toegewenst en geniet ervan.
Groetjes Niek, een hyves vriend van je.

Jolanda

HA Frans en Jane,

Jullie gaan weer lekker.
Het is nu een uur of 5 bij jullie dus zo een
lekker hapje eten.
En van die lift Jane........ misschien als jij
mijn handje vasthoud........