Dag 6; Daytona Beach, rondrijden, Downtown Disney
Mogguh

Eerst maar de vragen beantwoorden: nee, we zijn nog niet kapot na 4 parken. Elke dag zijn we wel voor 22.00 terug in het hotel. Eenmaal in bed liggen we toch wel snel te slapen. De attracties zijn hier super vet! In de Universal vonden we allebei de achtbaan The Mummy gaaf. In Walt Disney World: The Magic Kingdom gaat overigens geen enkele attractie op zijn kop. Heel veel Disney attracties lijken op de attracties die we in Parijs kennen, maar dan net een tikkie mooier en/of spectaculairder.
Vandaag lekker uitgeslapen en ontbeten bij Denny's. Buiten voelde het warmer aan dan de afgelopen dagen dus ik veruilde mijn spijkerbroek voor een driekwartsbroek. De auto in en richting Daytona Beach gereden. Daar hebben we allebei eerst een nieuwe zonnebril gekocht.



Hierna zijn we doorgereden naar Mount Dora, wat een oud Grieks dorpje moet zijn. We vonden het wel leuk, maar al had het Spaans geweest hadden we het ook geloofd. In ieder geval kregen we wel een beetje het idee hoe mensen hier wonen. Daarna doorgereden naar Downtown Disney. Dit is een gebied met winkels, entertainment en eetgelegenheden. Het was de bedoeling om hier wat te gaan eten maar om in de rij te staan, daar hadden we geen zin in. Frans heeft hier wel een meisje leren kennen.


Een leuke dag, we voelen de zon nog op ons gezicht.
Morgen gaan we naar Disney's Animal Kingdom!
Kijk uit heh, het is glad buiten!

Reacties
Reacties
Goodmorning Kids
Jullie hebben weer een heerlijke dag gehad,lekker de zon,en zijn dat jullie nieuwe zonnebrillen?En zie je wel Frans heb altijd al gedacht dat je ergens een liefje had.
Groetjes van uit een koud Holland.
Hoi Janine en Frans,
Wat een geweldig vakantie hebben. Leuk om alles te lezen en ook een beetje mee te genieten van de foto's Fijne dagen toegewenst en geniet ervan maar dat doen jullie al. Groet janneke
Hallo jullie beiden, zo te zien aan de foto's valt er veel te bekijken. Jullie zullen vast tijd te kort komen om alles te kunnen zien. Ik ben erg benieuwd naar de orka foto's. Het zal een hel belevennis zijn. Groeten van Ton en Fija
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}