Dag 7; Disney's Animal Kingdom

Vandaag weer een stralende dag, alleen wat koeler dan gister. Disney's Animal Kingdom hadden we eigenlijk wel aan kunnen fietsen, zo dichtbij. We zijn er achter gekomen dat als we de weg achter ons hotel pakken, binnen 3 kmin de Disney Area zitten. Dit is fijner om te rijden dan op de drukke snelweg.

Leuk park zeg, Animal Kingdom. We zijn naar Finding Nemo The Musical geweest. Mooi hoor!

Daarna nog wat attracties gedaan. Expedition Everest is een leuke achtbaan, maar halverwege houdt de rails op. Ojeeeeee..... maar dan ga je achteruit. Erg leuk! Hierna hebben we een safari gedaan waar een hoop te zien was.
Rond 16.45 zaten we klaar voor de parade. Erg vrolijk en kleurrijk.
Na de parade naar The Lion King show geweest. Lekker swingen!

Uiteindelijk weer doorgereden naar Downtown Disney waar we nog wat souveniertjes gekocht hebben. Epcot staat nog op de planning maar daar hebben we nog 3 dagen voor!

Groetjes!

Reacties

Reacties

miranda

jeetje wat doen jullie veel zeg!! wat een gave dingen allemaal. nou van deze reis hoef je geen spijt te hebben. heel veel plezier verder nog en ik wacht weer op het nieuwe reisverhaal.

groetjes van miranda en een dikke knuffel van de kids.

anneke taffijn

Hey Jongelui!!

Hebben jullie nog geen blaren van het vele lopen?
Jullie hebben denk ik wel de reis van je leven zovéél als jullie zien.... gaaf hoor.
Nog veel plezier de komende dagen en een hele goede terug reis naar nederland,maar eerst nog even genieten.
Enne Frans.... het staat je goed die gave auto!!!!

Groetjes vanuit een koud De Lier.

Aggie

Wat een mooi verslag van jullie reis, ik ben vooral onder de indruk van de kleurrijke foto's. Prachtig, heb je een digitale spiegelreflexcamera? Geniet verder en maak maar mooie plaatjes!

PA&MA

Wat een mooie kleurijke foto's, we genieten iedere keer weer van jullie verhaal en plaatjes,
geniet er nog van het gaat zo snel allemaal.
Dit is echt gaaf broer en zus op reis,ik denk niet jullie eerste en laatste reis samen.

Groetjes uit een koud holland.

ricowestdijk@hotmail.com

hallo frans en janine wij volgen jullie verslag op de computer wel leuk om te zien wat jullie allemaal doen heb je het naar je zin daar ja zeker mooi land he heb je een beetje goed weer ? je foto s zijn ook leuk ik kijk weer uit naar de volgende serie hartelijke gr geniet er maar lekker van doeiiii ria westdijk

ricowestdijk@hotmail.com

he fransie lukt het een beetje met je zus jullie hebben het wel gezellig he dat zien wij in jullie verslag nou nog een paar daagjes en dan zit het er weer op ik ben benieuwd naar de laatste serie foto s die nog komen hoop ik tenminste ik had ook wel verwacht dat je toch nog even naar Elvis was gewweest even gedag zeggen voor mij geintje groetjes aan janine doeiiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!