Dag 8 en 9; shoppen, Epcot, Walmart, rondrijden en weer Magic Kingdom

Hallo! Gisteren had ik geen zin om een verhaal te tikken :)

Gisterochtend zijn we wezen shoppen. Daar kwamen we een M&M's winkel tegen. Hier kan je bijvoorbeeld je eigen kleur M&M's tappen, maar er zijn ook genoeg andere dingen te koop!

Uiteindelijk heb ik in een andere winkel een leuke broek en 2 shirts van Tommy Hilfiger gescoord! Ik blij natuurlijk. Daarna besloten we naar Epcot te gaan. Dit is ook een Disneypark wat vooral gericht is op de wetenschap, maar ook op de wereld. Je loopt daar binnen een paar uur door Marokko, Duitsland, Frankrijk, Noorwegen enz. Vooraan het park staat een mega grote bol, waar de attractie Spaceship Earth in zit. Hier maak je een reis door de tijd.
Ook kon ik op de foto met Stitch, die ondertussen lekker boeren aan het laten was, maar daar ben ik ook goed in!

Aan het eind van de avond naar het vuurwerk gekeken. Het was wel mooi maar van het Magic Kingdom is het mooier.

Na een heerlijke nachtrust zijn we een Walmart op gaan zoeken. Een echt Amerikaans begrip dus dat wilde ik weleens zien. Het is een soort Makro maar je hebt geen pas nodig. Na dit gezien te hebben zijn we weer naar het Magic Kingdom geweest. Ik wilde nog wel een keer het vuurwerk zien. Hier hebben we eerst een paar uur in de zon gezeten, terwijl er van alles om ons heen gebeurde. Daarna nog wat attracties gedaan en toen dus het spectaculaire vuurwerk. Na het vuurwerk kwam de lichtjesparade, die we nog niet gezien hadden.

Dit was erg mooi. Hierna terug naar het hotel gegaan. Nu hebben we de televisie aanstaan. Als er een ongeluk gebeurd is heb je 5 minuten later live beeld. It's amazing! Oh, en Tiger Woods gaat weer in therapie.

Voor ons zit het er bijna op, nog 1,5 dag genieten van de zon voordat we weer teruggaan naar The Netherlands.

Greetings!

Reacties

Reacties

PA&MA

Hello,good day

Weer mooie foto's en heerlijk die zon.Heeft Frans ook nog kleding gekocht?
Geniet nog daar, en een goede reis terug, haal je winterjas maar weer uit de koffer.
Have fun and a nice day.

Groetjes.

ricowestdijk@hotmail.com

hallo jullie hebben wel veel gezien hoor maar daar ben je ook voor in amerika janine geef je niet teveel uit aan kleding nou ja dat is vrouw eigen zal ik maar denken nou we krijgen hier een beetje lenteweer zegt peter de weer man maar bij jullie is het beter . je hebt het vast verdiend nou groetjes van cok en ria doeiiii

Wally

Hallo Janine en Frans,
Wat leuk om alles te lezen wat jullie zoal meemaken,het lijkt mij echt fantastisch,het zit er weer bijna op voor jullie dus ik wens jullie een goeie vlucht en tot ziens in Holland,en geniet nog maar van alles
groetjes Wally

leendert

Dag lieverd een goede terugreis en zie je zondag op schiphol.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!