Nog twee weekjes!

Nog een paar nachtjes slapen en dan richting Schiphol om via Detroit naar Orlando, Florida in de Verenigde Staten te vliegen! Waar dat rode ding met een A staat, daar is het niet hoor! Het is een plaatje van Florida. Als je goed kijkt zie je ergens in het midden Orlando staan!

Frans en ik verblijven daar in Kissimmee in het Baymont Inn and Suites Celebretion.

www.baymontinns.com/Baymont/control/Booking/check_avail?areaType=1&destination=Orlando&state=FL&country=US&variant=&id=23775&propBrandId=BU&force_nostay=false&tab=tab1

Vanuit hier kunnen we verschillende kanten op. Naar Daytona beach en Miami. En natuurlijk Walt Disney World bezoeken!

Op dit moment is het weer lekkerder dan hier.

De dag dat we daar aankomen schijnt het 22 graden te worden. Echter landen wij rond een uur of 18.00 plaatselijke tijd, dus die dag zullen we weinig zon zien.

Hopelijk hebben we daar nog wat tijd over om onze verhalen met jullie te delen!

Check deze site dus regelmatig!!

Groetjes!!

Rietdijk

Onwijs gaaf, zeg! Heel veel plezier daar! xxx

Pa en Ma

Leuk Janine deze site.

HEEL VEEL PLEZIER MET JE BROER, IN FLORIDA/ORLANDO. GENIET ERVAN.XXXXXXX

Janette

Heel veel plezier daar. En doe Poeh, Teigertje en
de rest maar de groeten.

doei

miranda

jeetje wat is de tijd eigenlijk weer snel gegaan!!! Wanneer ga je nu precies de lucht in?

marcel

ben je al nerveus?

Janine

Als het goed is gaan we om 10.30 de lucht in... en ja.... ik zal best wel nerveus zijn dan :)

marjan

leuke site! Ik ga hem zeker volgen! Op school ga ik je natuurlijk heel erg missen, wat zal het stil zijn! Heel veel plezier, geniet ervan !

nusa

ow daar is heel lekker hoor